Gin Walk & Løb fejrer 5-års jubilæum i Odense

Gin Walk & Løb fejrer 5-års jubilæum i Odense

Den 2. maj 2026 kan odenseanere og gin-entusiaster igen snøre skoene og tage hul på en helt særlig kombination af motion og smag. Gin Walk & Løb vender tilbage – og denne gang er der ekstra god grund til at løfte glasset, når arrangementet markerer sit 5-års jubilæum....

MitOdense anvender cookies. Ved at bruge mitodense.dk, har vi behov for at du godkender vores brug af cookies på siden. Cookies er lovpligtigt at informere om og med til at gøre din oplevelse bedre.   Læs mere