Der er endnu en grund til gastronomisk stolthed på Fyn. Ved mandagens Michelin-uddeling for Norden i Tivoli i København blev Restaurant Madeleine i Odense optaget i den prestigefyldte Michelin-guide som anbefalet restaurant.

Restaurant Madeleine slog dørene op i november 2025, og allerede efter syv måneder har restauranten opnået en af de anerkendelser, som mange restauranter arbejder i årevis for at få.

Hos Madeleine er glæden stor over optagelsen.

Vi er både stolte og dybt beærede over nu at have modtaget en Michelin-anbefaling og blive optaget i guiden. Det er en anerkendelse, som vi kun kan modtage takket være vores dedikerede team og de mange gæster, der har besøgt og støttet os siden åbningen.

Restaurant Madeleine

Fyn markerer sig på den gastronomiske scene

Med optagelsen kan Fyn nu bryste sig af hele fem restauranter i Michelin-guiden. Samtidig beholdt Restaurant ARO sin Michelin-stjerne ved årets uddeling.

Derudover er Falsled Kro, Restaurant Hesselet, Lieffroy og nu også Restaurant Madeleine med som Michelin-anbefalede restauranter.

Ifølge Madeleine er anerkendelsen et vigtigt skulderklap, men den ændrer ikke på restaurantens ambitioner.

Michelin-anbefalingen er et stort skulderklap og en milepæl, som vi er meget taknemmelige for og stolte af. Men det ændrer ikke på vores ambition om at skabe nærværende oplevelser, gode minder og madoplevelser af højeste kvalitet for vores gæster ved hvert eneste besøg.

Restaurant Madeleine

Restauranten takker samtidig de mange gæster, som har støttet stedet siden åbningen, og ser frem til at fortsætte rejsen med både nye og tilbagevendende besøgende.

MitOdense – det, der samler os

MitOdense anvender cookies. Ved at bruge mitodense.dk, har vi behov for at du godkender vores brug af cookies på siden. Cookies er lovpligtigt at informere om og med til at gøre din oplevelse bedre.   Læs mere